vart tog pause-knappen vägen?

NU är jag hemma. Är hur som trött som helst, mest i sinnet. När ska det här ta slut? Jag brukar inte erkänna när det är tufft, men nu fan gör jag det. Det är helt stört i skolan. Aldrig har vi haft så många "småuppgifter" (som egentligen tag en halvdag-heldag att genomföra) och större projekt samtidigt. Och aldrig innan har jag haft så mycket mer släpat efter mig, sammanlagt en hel termin nu alltså. Känns ju gött! Och aldrig innan har jag hunnit vara hemma och slappat så mycket som nu. Flykt? JO men, ja tack. Något åt det hållet var det ändå. Det enda som är positivt med skolan just nu är att jag faktiskt älskar att gå dit. Gillar mina klasskompisar och framförallt gruppen som jag är i nu, hur sköna som helst. Dessutom är träningen riktigt kul den med.

På tal på träningen så ska jag och Samora kick-boxa. Hoppas att hon ger järnet nu, igår fick hon helt plötsligt ur sig - mitt i stepp-passet alltså "ska vi gå?" haha men va?? No way. Samora, om du läser det här så ska du veta att jag ska slakta dig på kick-boxningen idag! Jag ska få ut alla mina aggressioner mohaha

Ska ta och lägga mig en stund innan det är dags. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ok, ska kolla när vi har tänkt oss att göra den nya hemsidan, tror mig komma ihåg att det skulle vara klar till november. Jag kollar det.



Boken? mmm.. shit. du kanske känner igen personen, ni är så många studenter och hon gillar att synas, så det är möjligt. Kanske blir det fel då. Ska fundera på det lite.

2009-03-12 @ 20:50:51
Postat av: f

tycker du e jätte duktig! =)

<3

2009-03-12 @ 22:32:50
Postat av: Anonym

tycker du e jätte duktig! =)

<3

2009-03-12 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0