Ä N T L I G EN !

HOLA!!!

wiiiiiiiiiiiho nu är jag glad! fick mitt betyg till den där hemtentan som jag satt med. vad härligt att ALLT är över nuuuu. det är måndag, men ska vi dansa och fira? :-)

efter inlägget igår så åkte vi och hämta samoras mamma och granne från deras homie och sen åkte vi hem igen med min smutsiga, chokladjacka. kom hem och insåg att hela min klänning som jag packat med mig blivit fyllt med olivolja och vinäger. varför?? haha men det var bara att skratta bort, samora tvätta den ;-)
Vi promenerade runt på råslätt och samora undrade om jag inte saknar det, lite lite liiiiiiiiiite iaf? jag försökte säga att jag verkligen skulle vara ärlig om jag saknade stället, men jag GÖR verkligen INTE DET. Jag spottade på den när jag flytta ut?

efter det så gick vi till hennes grannar och kollade hur turkar firar förlovning och hur jäkla fint det är i istanbul.
efter det så kom vi hem, åt, glodde på tv och däcka.

Åå, fick precis ett mms av ilham. en bild på syrran som tattueras just nu nu nu :-( VILL OCKSÅ VARA DÄR!!!!

Jag ahr förresten med mig samora på besök till skolan, studiebesök. jag ska försöka locka henne till högskolan! Därför ska vi snart gå på en extra föreläsning av en fd MKV student som har och har haft några av sveriges största bloggar. han ska prata om sociala medier, om de är hot eller en möjlighet. skitintressant!
Sen så ska vi nog leka resten a dagen. wiho
PUSS
Nej, nu ska jag försöka börja med min uppgift som jag kom till skolan för. Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis för resultatet! Fokus, fokus , fokus..kan du det? :-)

2009-05-18 @ 18:32:31
Postat av: Javi

Grattis för resultatet! Fokus, fokus , fokus..kan du det? :-)

2009-05-18 @ 18:32:57
URL: http://kokolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0