älskade vårväder

Nu har jag haft sista lektionen med klassen, EVER, NÅGONSIN!! Det känns väldigt, väldigt sorligt det hela. Snyft snyft.
Ett par stycken har gjort som mig och skriver c uppsatsen till hösten men annars så tar ju alla sin examen nu. Bara två STORA arbeten kvar, sen är allt över. (och en tenta för min del) Sen sitter jag där på bussen/tåget/bilen hem till mitt Södertälje.

Det BRAKADE som IN I .. för någon halvtimma sen. Alla blev lite rädda och speciellt och jag T som satt vid fönstret. Vi liksom, HÖRDE att det regnade, från ingenstans helt plötsligt. Så jag vek upp rullgardinsgrejset, försökte vara lite diskret men hela klassen gjorde läten ifrån sig när de såg regnet haha

I jalla fall. Jag ska ta och rulla mig hemåt, är fortfarande mätt sen lunchen så jag ska softilera tills mitt älskade, mördar-steppen börjar 17.10

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0