antagningsbesked. igen!

TJA

Sitter i skolan just nu och har fått hjärnan mörbultad av flash. keyframes, frames, shape, motion, tweening BLA BLA BLA. Och lite mer BLA.

Fick besked från VHS i förmiddags. Jag blev antagen till 4/5 kurser på sthlm uni till sommaren, woho! Den sista fick jag en bra reservplats, så det är inte hela världen. Men OM jag bestämmer mig för att läsa lite till skolan så tar jag nog bara mina två förstahandsval. Det räcker nog.

Nu ska jag hem (tror jag) äta lite och sen kopiera in över 2000 bilder i datorn. Bilder från högstadiet-gymnasietiden...ska bli riktigt mysigt att kolla igenom dem alla! Peelo-bilderna alltså!
Sa jag att jag glömde mina idrottskläder hemma i Södertälje? SKITKUL!
Det framkalla stressdrömmar hela morgonen att jag kom försent till allting idag, missade allt och glömde bort allt. Ingen mysig känsla.

Idag har hela klassen gått runt och haft "panik" över att det BARA är fem veckor kvar till examen. En månad till sista inlämningsgrejen ska in. Tre år är över för min klass. Men jag ler mest för att mitt äventyr ännu inte är slut!

Ill be back. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0