det är inte sommar ÄN!

Lördag! Och våren kör slutspurt, för ni vet att det inte är sommar förrens jag kommer hem?!

Inatt sparka jag ner tavlan i min sömn igen, kul i jul att vakna med hjärtat i halsgropen. Gick upp vid halv tio och gick iväg till ett body pump pass och dagens instruktör var med på gårdagens pass också så hon blev lite chockad när hon såg mig där idag igen. Om hon bara visste att jag kört såhär i ett par veckor nu? haha
Fruktansvärt bra pass idag, som vanligt.

Kom hem och såg att gabriella ville ha en tjänst från stan så jag tänkte att det var lika bra att dra iväg och sola. Solarium alltså. Marknaden är igång idag med, mer än någonsin! Men tyvärr så finns det ingen donuts utanför mig :-( Men på stan finns det!! Eller Okej, det finns på min gata men inte så nära så att jag kan se dem från fönstret haha

Kom hem, laga mat å åt och nu funderar jag på vad jag ska göra? Jag har ingen att leka med eftersom folket jobbar. Ska jag gå och sätta mig på nån park och läsa? Eller ska jag sitta kvar hemma fram tills ikväll? Jag har jätteont i magen också. I donno what to do. Egentligen är valet självklart, men jag orkar inte. Åh. Får se helt enkelt.

Ikväll ska vi tre nötter sätta oss på Piren och käka middag på Åtta glas och sen kolla på rix fm festivalen. Jag vill se arash!

gäsp, kanske ska ta och sova?puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0