idag är det fredag och jag vill bara att det ska bli måndag igen så jag får springa och leka i skolan!


Godmorgon! Jag vaknade för snart en timma sen, vem vaknar 1½ timma innan man ska va i skolan då man har en 10 miuters promenad dit, max? Jag.

Jag kommer i alla fall att befinna mig i skolan, trots klämdag, fram till 15.00 då ska jag på bodypump. Jag har inte tränat på 6 dagar, trots att jag haft tid för det. Eller njaaee, måndag och tisdag hade jag faktist ingen tid.
Jag kan stolt säga att jag nu lärt mig att smsa med t9. Hur tuff är inte jag då på en skala 1-10? Nu ska jag bara fixa det här här videosamtal, då kan jag synas när jag skriker att Ilham är singel och villig då de pratar med mig i högtalare mitt på stan. Åå igår kväll var vi hos Frida och kollade på dirty dansing två, jag är kär i hennes lägenhet! Sjukt stor och sjukt högt upp i tak. Hon har 17 kvm mer än mig och ändå betalar hon bara 700 kr mer. Haha kanske snopet men nu vet jag vart jag och Nicole ska hänga framöver ;-)

Nu ska jag till skolan och leka. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0