jobbigt va?


anledningen till att jag undviker att visa bilder på annat folk än mig själv (ur dessa cs 4000 bider som återuppstått från döden) är för att jag mer eller mindre blivit mordhotad. så ni får antingen blunda då n foto dyker upp eller bara stå ut med det helt enkelt. roligare med något foto än ingenting alls va? det här förresten när jag var i italien, vi hade bilat ner dit. står på st markus, tror jag att det heter? i bakgrunden skådar min kusin.

Jag har inte gått till träningen idag nbart för att jag ska hinna plugga till en liten minitenta som vi har imorgon, ändå sitter jag här med mina ca 60 orörda sidor? Jag har fifflat med BankId men den vill mig inte väl, så det funkade inte...efter typ, en timmes fiffel. Idioteri.
Jag ska dra mig mot sängen och börja läsa, om jag inte lyckas somna. Har varit helt stört trött, förstår inte varför...
Båååj

Kommentarer
Postat av: Gargamel

Snygg tatuering! Tuffing!! haha

2009-05-21 @ 23:03:57
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0