Lörtag

Hola!

Sitter i min soffa och softilerar hehe
Igår var jag ju hos Maria och hade världens mysigaste kväll som bjöd på en massa, tacos, chips, muffins, kärleksmums, morotskaka, sång, mycket skratt och även några tårar! En riktig tjejkväll, riktigt riktigt kul som sagt! Tack ännu en gång Maria!!

Idag gick jag upp och körde body pump pass, hur skönt som helst. Det droppade rekordmånga svettdroppar på golvet, vadå inte STOLT?! Försökte äta frukost med Ilham ringde och störde mig och vi pratade i mer än en timma va? Nu softar jag som sagt men ska snart upp och torka håret, byta och promenera bort till råslätt för att leka med Samora.

Det ska tydligen förfestas inför spring inspiration här ikväll men jag ska kolla på eurovision, mycket mycket roligare ;-)

Nu ska gittish. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0