men tycker vi inte att den här fredagen är alldeles underbar?!

God morgon!
Jag sitter på sängen och bloggar utan ens ha druckit mitt morgonkaffe!!
Vaknade upp av ett ryck pga ett ljud som kom från gatan nedanför, trodde att klockan var tolv och att det var pga av all ljud från människorna som var ute på lunch som jag vaknade av. Kollade på klockan och hon var bara 8, sov om! Sen vakna jag av ett till ryck av ljud från gatan en halvtimma senare. Efter en timma samma sak.

Till slut ger jag upp och vaknar upp, går på toa, kommer tillbaks och kollar på tv lite. Sen ser jag en gumma från hotellet som står och kollar ner på gatan väldigt konstigt. Så jag springer till fönstret ("springer"...) och JUST DET FAN! Jönköpings marknad idag!
Klädbutiken under mig har ställt ut kläder och gissa vad det står mittemot?! ETT DONUTSTÅND?! JAg kollade upp mot himlen och log "Tack chefen för det här!"
Vem ska inte äta så mycket donuts så att hon själv blir en donut? Mmmmmmm haha
Hahah så säger mamma jämt när jag säger att jag vill äta korv, "du är en korv" hahaha

Ååå om jag öppnar mina fönster så kommer säkert allt os in till mig, och vad luktar godare än donuts? MUMS.



Äntligen. Nu är jag hungrig och ska äta min frukost och sen ska jag ner på stan å kika på marknaden. PUSS


Kommentarer
Postat av: Ashur

Jag kommer ihåg våra dagar då vi bomba oss med sånt :P

2009-05-29 @ 10:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0