mitt finaste spel

Gutenmorgen

Gäääsp. Är skittrött men ändå har jag fått sova rekordlänge inatt...har nog inte piggnat upp ännu bara.
Jag ska till skolan alldeles strax, klassen ska träffas vid 10 trots att vi inte har lektioner. Haha bara så att vi alla kan jobba ihop å få hjälp.
Jag fixade klart hela spelet igår och har bara det interaktiva kvar idag, som jag måste få hjälp med. Men jag kom på hur man gjorde själv, men det kändes alldeles för lätt så jag lät bli. Jag har liksom över 60 slides, palla göra alla fel? Och om jag så gjorde rätt så blir jag klar fort - det hjälper bara att koncetrera sig till 110%

Nu ska jag äta mina toastmackor och löfbergs lila kaffe (som är SÅ mycket godare än gevalia, varför köper jag gevalia? den smakar apa!)
Sen people, sen är det helg! Wihooo!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0