mondaymorning and the sun is shining

Godmorgon!
Jag vaknade för ett tag sen med ett ryck med att jag troligtsvis fått svar om jag kan skriva tentan eller inte. Fortfarande inget svar. Jag gick automatiskt direkt till kaffebryggarn och fixa kaffe, just nu känner jag att jag inte är ett dugg hungrig. Inte efter allt vi åt igår i alla fall!!

Jag vet inte riktigt hur jag gör med dagen idag. Om jag ska till skolan och börja med den sista uppgften eller om jag väntar med det tills imorgon? Jag sitter nog med tentan hemma idag ändå, man vet ju aldrig. Och om det blir så att jag stannar här tills nästa vecka då allt ska in så hinner jag...nog.

Nu ska jag och Nicole dricka smoothies på blåbär, hallon och jordgubbar. Mumsfilibabba. Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0