så ska det låta

Im back.
Jag är skittrött, varför? Vill sova faktiskt.
Att måla barn på stan var jätteroligt, det var inte överdrivet många barn. Fick även måla en som nästan var lika gammal som mig, två st faktiskt. Men han var jobbigt å ville ha eu-flaggan. Palla måla 12 stjärnor haha
Men i alla fall. Hjälpte till att rätta allas frågeformulär om eu och nu e jag hemma. gick å handla å allt och kom sen på att jag har frankrikes flagga målad på fejjan, kul va? haha

Nu har jag ätit blodpudding och hamnat i matkoma. När jag öppna kylskåpet så fick jag världens chock. Vårt kylskåp är så proppat med sprit just nu!! De e säkert Nicoles klasskompisars så kkom hit och handla på bolaget och lämna det här innan tentan, men vadå fest? Alltså, vi pratar om en hel back öl, två påsar fulla med öl, bacariflaska, mintuflaska och lite cideo utspritt överallt. Undra om de ska förfesta här? Bra å veta faktiskt haha
Skulle ha gått ut med dem, men orkar inte faktiskt. Känner inte för fest, men jag kanske ångrar mig ikväll, vi får se!

Nu ska jag sova en stund.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0