spääälet är klööör

Nu är mitt spel klart.
Jag har mailat den till dem som är med i spelet bara för att de ska få kolla först. Och så kommer säkert alla "Men ååååååå varför valde du den hääär bilden på mig?" "OMG va fuuuul,varför den häär bilden?"
Släng er i väggen, ni ser likadana ut på alla bilder.
Så.
Haha skoj skoj..Jag väntar bara på svar från nötterna, sen ska jag försöka ladda upp den här. Och det brukar ju aldrig gå bra. Men man kan alltid försöka!

Puss


Ps. Idag blev vi utskällda av en nolla (alltså, av en student som går året efter/under oss) jag och harun "bråkade" som vi alltid gör och då sa hon åt oss. Hahahahaha jag tyckte att det var jättekul men Harun blev arg och frågade om det här var den tysta datasalen? (Vi har en tyst datasal) Hahaha och sen när jag återgick till mitt spel (som typ, hade krånglat som in i..) så sa jag "ååååååååh vad jag börjar bli trött på dessa tjejer" (no offense girls) och det kom ut ganska fel va? Hon satt i en grupp. De trodde säkert att jag larvade mig och menade dem. Men jag är inte den som är den.
Men vi skrattade gott åt det. Jag och mina klassisar hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0