TGIF

Godmorgon!

Alla är glada över att det är fredag men för mig känns det som en söndag eftersom jag var ledig hela dagen igår. Jag är utvilad och helgen har precis börjat, lyxigt va?

Igår efter träningen så var Nicoles nya kusiner här med den enes systerdotter som har bland de finaste ögon jag sett. HErregud. Så är hon en sån unge som inte skämms för nytt folk, give it up for her! Så vi lekte lite, jag och hon och hennes kompis Emelie som bor uppe på våra garderober. Jag tvinga flickebarnet att ta med sig Emelie hem (VEM VILL HA NÅGONS LÅTSASKOMPIS HÄR ÖVER NATTEN LIKSOM!?) men hon sa att Emelie inte kan ta sig ner från garderoben, så hon får liksom va där....
Jag blev inte alls rädd.
Haha

De lämnade av flickebarnet och kom tillbaks med kebab, chips och godis. Är det schlager så är det! Vi glodde på det och de jag hejade på gick vidare, wihoo. Gårdagens överraskning måste ändå ha varit Norges bidrag, jag har hört den innan och den var en av favoriten men inte visste jag att grabben var SÅ snygg?

Nu har jag sovit ganska så länge. Drömde en läskig dröm om min bebissyster, blä.
Nu ska jag äta fruksot med RIKTIGT bröd!! Den ena av Nicoles nya kompisar hade med sig en påse med två limpor bröd till oss, från hennes mamma! Världens söötaste!!

Ikväll ska jag och massa andra flickor fira Maria hos henne! Har sett framemot detta länge faktiskt, ska bli riktigt kul! Hoppas att vädret blir lite bättre bara, då blir allt fulländat.

Nu ska det ÄTAS! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0