The nalle fight

Både jag och Nicole har en stor-stor nalle. Jag använder mig som rygg-kudde typ när jag ska kolla på TV när jag ligger på sängen och hon har sin mest på soffan. Grejen med hennes nalle att när jag under natten vaknar upp och försöka lista ut vem det är som ligger i sängen brevid (kopplar ALDRIG att det är nicole) och så inbillar jag mig alltid att det är en viss person som sover på soffan (där nallen är alltså).

Inatt trodde jag att det var Idsala. Men när jag till slut koppla att det var nallen (IGEN) så skratta jag och somna om. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Idsala

sluta. det börjar bli läskigt.



jag vet att du vill ha mig.

2009-05-15 @ 15:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0