lasagne+kanelbullar

Gumöörgöön

Vilken härlig dag va?!
Jag drömde en massa. Bland annat att vi låg och stekte och njöt av vädret på någon härlig balkong, me Nicoles klasskompisar asså. Sen stack dem(balkongen var tydligen våra, varför har jag ingen balkong?!) och ringde tillbaks till Nicole, när jag frågar Nicole vad de ville så sa hon att vi ska dra till turkiet.
- va? nej, orka..vart ska vi?
- alltså, vi ska till turkiet! börja packa!!
- men jag har lektioner på tisdag och onsdag som jag inte vill missa
- jo du ska missa dem, vi åker idag
- du skojar, vi ska till vätterstranden va?
haha
Sen vaknade jag. Och då stog hon och diska så jag låg kvar ett tag till och vakna igen av att hon packar!!
WTF?!
- vart ska duuu`?
- jag packar ner vinterjackorna!
- ahaaa, jag trodde du skulle till turkiet utan mig
hahaha hon fattade ingenting. men visst blev det hela skumt?!

Vi packade ihop lite sen gick vi ner til hemköpt. herregud, så mysigt väder! å de e lite lite skönt att det är så tyst på stan idag, kanske att det faktiskt är bättre att butikerna är stängda här på söndagarna ändå?
vi handlade frukost, lunch(lasagne) och så ska jag baka bullar idag! wiiihoo
sen så har vi ätit en lång frukost med nybakade baguetter och ciabatta bröd. gottit.

Å seen så har jag pratat med idsala rekordlänge, hon hittade mitt nummer tydligen (pik pik) haha

Nu ska jag softa lite innan jag börjar laga och dansa och sjunga samtidigt. wiiho
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0