come on and fly with me as we make our great escape



Jobbigt att sitta och mecka med en spelningslista
på youtube i en halvtimma och sen inte hinna lyssna klart på den eftersom jag springer runt i klassrummet hela tiden. Mest för bus. Men ibland för att kolla på någon text eller diskutera något med någon osv.

Som tur är så kan jag bara låsa datorn istället för att stänga av den, då sparas listan. Jag gissar på att risken nog är ganska liten att någon tar sig till skolan mellan nu och imorgon bitti. Och OM någon gör det, hur stor är sannolikheten att den personen sätter sig just vid den här datorn?
I KILL YOU!

Nu har jag lyckats att bli övertalad av psycho lollo att hänga med ut på någon "förfest" på twin/klubb enkelt, hon vill supa ner mig. Kul.
Men det positiva är jag lyckas slingra mig ut ur suryoyo festen som är här i stan ikväll. Jag lovade mig att aldrig närvara på en sådan som är i jkpg, för att tråkigare fester har jag ALDRIG, A L D R I G varit på.

Men FY vad gott det ska bli med öl ikväll! Mmmmmmmm
Fan jag kanske borde hinna käka något innan? Jag har bara ätit en halv skål havregrynsgröt (utan mjölk :-( ) och en stor jävla godispåse.
MEN MMMM ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL
Fan vad lycklig jag blir nu. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0