dagen jag lämnade staden

Frukost: Fazers nya bröd, ny favorit! Kaffe.
Dagens Outfit: Just nu, fortfarande pyjamas med tjockiströja.
Humör: Har halsont. Annars bra! Lite ledsen över att jag är påväg till jkpg...
Gjort: Ätit frukost, laddad mobilen med ny musik
Planer: Packa, sitta på en buss med C-kompis i 4 timmar. Sen mysa med Nicole
Lunch: Ingen aning, apprach?
Läser: UNICEFs matrial i sociala medier, ALL material.
Bästa: Att jag inte är ensam hemma idag.
Middag: Ingen aning. Får se om vi ens har något i kylskåpet. 
Barn: eh, pass?
Väder: grått!
TV-program: Debatt ikväll va? Hoppas på ett bra ämne!
Tänkvärda:
Kom-i-håg:  Ring hyresvärden och påminn om kontraktet. Mamma ska hinna rengöra tatueringen innan hon går iväg. Och alla grejer som jag måste packa och ha med till hålan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0