(kör) Foooooooooooooort

gaaaaaah vad stressiiiiigt!!!

Det är tänkt att jag ska till Södertälje idag eftersom det finns två snälla killar som ska upp och de ska ta med mig och Samora. MEN igår var det bestämt att vi skulle åka sent på eftermiddagen/kvällen - vilket är perfekt för mig då jag hinner jobba hela dagen. Men nu säger Samora att dekommer till jkpg nu vid halv ett och bara ska byta däck och sen åker vi?!?!?!?!?

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
jag blir knäpp!
Handledningen är redan avbokad. MEN MEN MEN mååååste fixa klart mexico grejerna IDAG. Hinner jag inte så får de åka utan mig :-(
Surt med tanke på att jag faktiskt itne har något att göra i helgen eller någon att vara med. Jag får inte ens träna :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0