lördag i jkpg

Godmorgon,

igår när jag var i skolan så lyckades jag bli övertalad till att hänga med på förfest och utgång med lollo och hennes kompisar. Jag tänkte att ingenting kan ju vara värre än suryoyofesten jag annars skulle tvingas gå på. Och kul var det! Faktiskt. Skönt att komma ut och få testa klubb enkelt som jag aldrig varit på. Lite för mycket folk dock.
Jag förklarade för Lollo att jag aldrig varit där och inte kände någon som skulle dit, haha
Det visa sig självklart att halva klassen var där och halva Nicoles töntkompisar som helt plötsligt blivit homies med mig igen. Alltså, ihh:are. Finner inga ord. Jag ogillar dem till och med mer än pedagogerna.

Vid två gick jag och Nicole till suryoyofesten ändå. Dansade lite. Jävligt pinsamt att komma dit i stövlar leggings och bomullsklänning när alla andra har finklänningar och högklackat och fixade uppt ill tänderna. Men alltså, finare människor har jag ju sett innan. Jkpg är en folkart för sig. hehe

Vid tre gick vi två nötter till kebabaren och köpte med oss mat och la oss sen. Nu sitter jag på skolan och ska läsa igenom vår uppsats och den vi ska oppenera på imorgon. Vi ska snart iväg för att käka pizza, om min klasskompis makar sig hit tills kolan nångång :-(
Jag typ, dör av hunger! Har bara druckit kaffe idag.
Och det gör att jag blir lite smått galen. Har lyssnat foo fighters live at hyde park och det blir man extraglad av. Låten efter var Lady gaga acoustic pokerface och jag sitter och mimar och dansar för fullt...när det kommer in ett gäng killar i datasalen. Självklart upptäcker jag det lite försent.
Av alla stolar tar dem den jag har min jacka på. När jag går upp för att ta jackan så glömmer jag bort att jag sitter fast med hörlurarna i datorn...lyckat va? :-)

NU VILL JAG HA MIN PIZZA!!!!!!!!!! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0