loving the part two of the c level!





IKVÄLL SKA JAG PACKAAAAAAA!!!
Wiiiihoo

Igårkväll var det fika med Samora och Gabriella som gällde. Drack årets äckligaste varm choklad, hur kan man misslyckas?
Imorse när jag vakna och frös (skönt att frysa när man sover!) och såg hur grått det var ute så var det första gången på länge jag kände att "naaae, idag är en sån dag som ALLA borde få ligga kvar i sina sängar på". Jag hoppa inte ens upp på samma sekund som larmet ringde!
Men sen kom jag på att "fan, de här två dagarna ska vi jobba järnet och imorgon är jag hemma!" och då var det inte lika jobbigt att gå upp.

Tack gode gud för mitt duntäcke och min morgonrock i mjukaste fleece.

Sitter just nu och läser om kvalitativ textanalys, diskursanalys och blandar det med att spara ner analysmatrialet (som by the way är sjukt mycket).

Alltså, varför har jag haft mardrömmar om c-uppsatsen? Det här är SJUKT kul!!! INGENTING kan vara värre än metod c tentan, INGENTING!

Jallabaj

ps: ajuste fan. kvalmatch ikväll. kul kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0