mehicooo

Tjipp,

sitter och lyssnar på årets smörsång av all 4 one och läser lite om de forskningsetiska principerna. Ganska kul. Bara det att jag inte kan fokusera.

Inatt (kunde jag sova!TACKGODEGUD) vaknade jag upp från ingenstans och det bara slog mig: HERREGUD!! DET FINNS ORMAR I MEXICO!!
Haha men jag kunde sova om.

Vaknade vid kvart i åtta av ett sms av lillesyrran som fråga vad det var jagutbilda mig till (säkert någon gammal fröken till mig som frågat henne och ja...ingen vet ju vad det är jag gör egentligen Haha! Chandler Bing!) sov om i en halvtimma och gick sen upp till skolan.

Har inget kaffe hemma så det är andra dagen jag tar med mig frukosten till skolan. Ganska skönt.

Skönt är det också att jag slipper tänka på nya vinterstövlar, jacka, mössa, halsduk och allt det där. Just nu använder jag bara förra årets grejor.

Istället för inköp av vinterkläder så är det BIKINIS som gäller. Aaaaaaaaaaaaah dö! Känns för bra för att vara sant, faktiskt.

Flipflops, badhandduk, bikinis, solkrämer, solglasögon osv osv osv. =)

Jag försöker förtränga bort att jag inte kommer att dö av saknad när jag är därborta.

Sibar var i thailand i en hel månad i våras och jag trodde jag skulle bli knäpp!! Mailade henne konstant trots att jag visste att hon inte skulle svara eller ens läsa dem och drömde om henne hela tiden.
Ouäh.
Ilh3m, du har också åkt iväg sådär trögt och lämnat oss. Nu är det paybacktime...

bara det att...

ALLA SKA KOMMA TILL MIG PÅ SPRINGBREAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!

Ni måste, ska, kan och vill!


springbreak i cancun, mexico.

cancun, mexico.

playa del carmen, mexico.

baksidan på universitet som jag ska till i mexico city, mexico.

framsidan, Tecnológico de Monterrey.

hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0