never give up on the good times



Tjatja (haha hörde en kille i skolan säga så, visst är det någon bloggare som säger så? tjatjaaaa)

Sitter på skolan och skriver på c-uppsatsen. Börjar bli tight nu. Men kul är det fortfarande, trodde aldrig att jag var så duktig som jag varit faktiskt haha
hej pretentiöst! Men jag har mer koll än jag trott, kommit fram till fler saker i analysen och så vidare, och så vidare. Har dock inte lyckats få ner det i text så mycket som jag hoppats bara. Så nu är det skriva skriva skriva som gäller!

Igår satt vi här till 18.00 och lekte. Min mobil har gett upp helt och hållet. Ganska jobbigt då det typ innehåller hela mitt liv och enda snabba kommunikationsmedium till mitt liv i södertälje.
Var ensam hemma då jag kom och hade ingen aning om var boubou var så jag väntade ett tag sen blevjag så svinhungrig så jag vfixa mat till mig själv. Var sugen på sallad så jag ordnade en sån. Sen kom jag på att vi har massa tonfisk hemma som vi måste göra oss av med så tog det. Sen kom jag på att vi har någon fisk och dilldressing också, så jag hällde över det i tonfisken och fixa någon röra. Men så smaka det alldeles för mycket majonäs så jag hällde i frisk yoghurt. Krydda med salt, peppar, citronpeppar och gammal sambal olek. När det var klart så kom jag på att jag ville ha pasta till så jag koka pasta också. (vi har typ tjugo kilo pasta hemma)

årets middag!
frös ihjäl men tvinga ner mig på hemköp och köpte kaffe, har inte haft det på veckor så jag har levt på skolkaffe, inte så gott kanske.
sen la jag mig i sängen och löste lite korsord. läste newz. pluggade.
ja, inte så mycket mer som man kan göra utan internet och mobil. tur att plugg alltid finns! ehh

Nicole kom hem lite snabbt och sa att hon skulle iväg på paranormal actitvity då blev jag småsur för hon skulle ju ta med sig demonerna hem till oss!!!!
jag tävlade mot klockan och ville plugga klart innan hon kom med demonerna men jag hann inte :-(
Vi satt och prata en massa annat istället och plötsligt blev klockan halv två. wiho.

nej, nu måste jag verkligen skriva klart om dessa jävla sociala medierna!! och årets teori! vi har världens bästa handledare som kommit en teori som egentligen helt och hållet tillhör retoriken men den passar så jävla bra till vårt arbete. KLOCKERS. Jag läste teorierna med ett fånigt leende igårkväll. Haha
måste fixa mobilen och internet innan jag blir galen och börjar jaga min mat i skogen med en spjut!!
hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0