"Om du inte intar scenen, gör någon annan det!"





GODMORGON

Krångligt allting blir nuuu
Har fullt upp hela tiden men jag är glad över att ha något att se framemot, något som är SÅ stort.

Nu ska jag sitta och cuppsatsa framtill kl 14 (hinner nog inte med lunchen) för att vid två har jag lyckats boka in ett möte med både handledaren för cuppsatsen OCH med internationella kontoret för att påbörja ansökan till mexico.

Igår satt jag i skolan till strax efter 18.00 och gick sen för att möta upp Samora, Oraka (ilhams kusin) för en fika. men jag hann inte med någon lunch så jag käkade. Senare så joina Gabriella och en till oss där vi satt och prata om allt möjligt.

Gick hem, ladda mobilen och ringde upp mamma för att berätta om mexico-planerna. Hej panik?
Hennes första reaktion var NEJ. Det är typ första gången hon säger nej till mig sen typ...högstadietiderna?
Men hon skulle prata med pappa när han kom hem och jag skulle höra med mina morbröder om deras åsikt. (Visste direkt vad de skulle säga, annars skulle jag inte ha tagit upp det)

Båda skydda sin storasyster, det första de gjorde (jag kallade henne för fegis i mitt sms haha) men sa att jag skulle åka iväg ändå och att de skulle prata med henne. Den ena av dem skrev årets finaste mail, läser den om och om igen för att han har så kloka ord hela tiden :-)

Men efter ett tag ringde mamma upp.

- jag har pratat med din pappa om det...
- ja?
- han tycker att du ska åka... .... .... MEN ALLTSÅ ZALGA! (och så kom miljoner frågor)

estakkars fogel mammalittan

Nu ska jag fortsätta skriva här. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0