red blooded woman




Halloj!


Alltså, nu förstår jag varför min sömn varit så speciell som den varit i helgen. Varför jag var sömnig exakt hela dagen igår. Varför jag sov medans jag gick i Heron city.
Jag kände mig som en zombie imorse. Fabbe kom in i mitt rum vid elva och jag vaknade. Hur vågar hon? Jag drömde om min drömman. Tyvärr ingen mysig dröm så men ÄNDÅ! Hur vågar man?
Sen drömde jag att jag kvävdes, men det var bara min hals. Jag håller på att bli sjuuk. Kanske därför jag var så trött? Njae, håller mig till min första tes.
Sen vaknade jag varje gång jag vände mig om pga min tatuering.

Mamma blev lagom glad när jag berättade att sängkläderna också blivit tatuerade :-)

VARFÖR ÄR DET INGEN SOM VARNAT MIG OM BORTTAGNINGEN AV PLASTET?! Asså det gjorde 10 gånger mer ont än själva tatueringen! OUÄH! Å på öm hy! Illa!

Idag är det Kylie Minogue som gäller! Vad har hänt med den där snygga kvinnan? Hennes Body Language var ju årets.

Har bokat min biljett tillbaks till c-uppsatsen :-( Jag är ledsen över det och får nästan ångest TROTS att jag innerst inne vet att jag tycker att det är kul. Gruppen, att gå till skolan, skriva, analysera, driva och hela den där biten. Jag vet också att det är MINDRE ÄN en månad kvar av skolan och av JÖN FUCKING KÖPING och jag kan inte få ett större lyckorus av det!

Om skolan inte ser till att jag åker iväg så vet jag inte riktigt vad jag tar mig till. Jag jobbar mer än gärna, men har jag satt mig in i en situation enda sedan april och får två månader innan avfärd ett sånt besked - ja, då blir det inte bra. Skam den som ger sig! Hon som kämpar, hon får!

Nu är jag faktiskt ensam hemma. Fabbe är och lunchar med Idsala. De äter råfisk. Mamma är och klipper sig. Fett elakt av henne att inte säga något till mig, måste också klippa mig. Jag ska nog utnyttja situationen och be henne baka något gott till mig så att hennes skuldkänslor försvinner.
Haha vafan! JAG SKOJAR.

Nej, men nu ska jag ta och utnyttja situationen av att vara ensam hemma. Läsa och analysera helvettet ur sociala medier!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0