rekord?




Hola!


Idag ska jag göra ett försök att slå mitt rekord i antal timmar spenderade på skolan. Känns som att jag kommer att slå det rekordet varje dag fram till typ...8 december eller något. Med risk till att få göra det fram till 15. Kul.

Men idag ska jag faktiskt på FUMmöte och välja in en ny studentkårsstyrelse, inte hela men stora delar. (FUM=Fullmäktige) och dessa möten håller på in till efter midnatt på ett par timmar. Mysigt va?

Nu har jag fixat en spelningslista på youtube med nästan 50 låtar, allt från celine dion och mariah carey till tlc, lady gaga, kings of leon och marilyn manson. Och några svenska klassiker så som himlen är oskyldigt blå. På måndag ska jag börja spela julmusik!

Igår gick jag förbi hemköp och köpte med mig en kyckling och currysoppa, en påse naturgodis och gick hem och la mig i min säng. Och där låg jag fram till kvart över åtta imorse.
Drömde om att jag fick åka hem till min mamma och pappa, bara det att de hade flyttat till en jättefin lägenhet.
Hela kvällen satt jag och blev mer och mer övertygad om att vaccinet utvecklas till ett chip. Varför skulle det annars göra så ont i armen i flera dagar? Jo för att det utvecklas till just ett vaccin!
Om det här vaccinet är väldigt likt den vanliga influensans vaccin, (som en läkare på tv sa) varför ska man då ta båda vaccinen?
Herregud, jag orkar inte vara en av de här lättlurade människorna.

Ja, nej men annars är det väl bara uppsatsen som gäller nu. Snart snart är tatueringsjäveln helt läkt också!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0