unfair

fyfa vad jag är förbannad just nu, allt känns så jävla orättvist hela tiden!!
jag har haft sån jävla otur ett bra tag nu, jobbigt att världen motarbetar mig hela tiden. pissvärld.

idag får jag ett mail, kanske TYYYYP flera dagar sent (?!) om att omtenta på tentan from hell är på lördag.

lördag.

jag låter det sjunka lite för er.

världen förstog att jag längtade SÅINIHELVETE till imorgon och helgen som kommer, så den måste göra något för att gå emot min positiva syn på allt!

1, kvällen innan tentan hade jag tänkt att spåra, toootalt. när drack jag sist? då man kunde gå i linne å kjol utomhus tre på natten! hemma har man laddat på med sprit och syster skulle firas såinihelvete mycket.
2, min moster fyller 50. det ska också firas. när? lördagmorgon. och när är tentan? lördagmorgon.

jooo men det är väl bara att skriva den och ha hela dagen fri då, tänker ni? så tänkte jag sist jag skrev tentan också. baradetattjagsattifjortontimmar!!!!!!

Det som gör det hela lite roligare och festligare är att
1, min lärare GLÖMDE att meddela mig om att det blir en omtenta och inte komplettering (för varför skulle jag ha sån tur?) för min del
2, eftersom hon är medveten om att jag endast var ett poäng ifrån godkänt så var nog tanken att man skulle ta ner godkänt-gränsen så att det liksom bara blir som en komplettering ändå, nej men jag är jag och jag kan inte ha den turen eftersom de andra nötterna som ska skriva tentan inte alls var nära ett godkänt resultat så jag måste liksom göra om den. hade man vetat det så hade man lika gärna kunnat skriva tentan typ tio timmar tidigare och med sämre resultat.


jag gillar inte när saker å ting inte går som jag vill, och det är en annan grej som inte gör det. men det orkar jag verkligen inte ta upp nu.
aff kommer sjävklart att förlora, för varför skulle jag få ha lite kul som hamnat här i jkpg på en kvalmatch med typ sex st syrianska fc fans? skönt med deras skadegläjde senare ikväll också.
bara för det självdestruktiva, bara för det självdeskruktiva mina vänner.

fittaockså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0