you know our chemistry It´s off the chain.

Mot en bättre eftermiddag! Det rullar framåt nu, sköönt.
Jag är dock inte nöjd med min insats idag, har inte kunnat använda huvudet till så mycket mer än att ringa alla samtal mellan vårdcentralen. Kaffehuvudvärk är jobbigt!
Och hur kan man stänga kafeterian redan vid tre? Jag sprang ut till bibliotekets kafeteria - stängt! Jag gick till studenternas hus - stängt! VAFAN!

Som tur var jag slängde jag på mig koftan, som äntligen får plats i väskan efter att ha tagit ut miljoner böcker som jag släpat på. Men allt jag kunde tänka på då jag gick tillbaks mitt  i campus, utan byggnaderna som skydd mot vinden:

- om en och en halvmånad, om en och en halv månad, om en och en halv månad, om en och en halv månad.

En och en halv månad har aldrig kännts såhär lång innan.




Kommentarer
Postat av: fabbe

Hur kan en och en halv månad som inte än har gått över kännas längre än nånsin? :S Hmm..nu sitter jag och funderar..huuuur tänker du nu? :P

2009-11-28 @ 00:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0