281009

Hej,

jag har väldigt mycket att göra den här veckan, c - uppsatsen är fullt igång och utlandsstudierna börjar närma sig en deadline. Dessutom ska jag ha med uppsägningar, räkningar, försäkringar, csn, loggor och annat smått och gott att göra.

Men jag ska jag inte klaga. Andra natten utan mardrömmar! Dock utan svar om komplettering är möjlig eller inte...

Nicole har syster, kusin och kompis på besök hos oss sen igår så det är ganska så fullt upp hemma också.
Samora kommer hem idag så jag ska baka och sova där :-)

När jag kommer tillbaks så kommer jag med en ny blogg! Bloggen om studierna i holland, vill få med alla dessa eviga förberedelserna inför.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0