att vakna av solstrålar

Godmorgon!

GIssa vem som vakna en timma innan klockan ringde?
Men det var ganska mysigt, svinkallt i lägenheten och så mitt älskade duntäcke!
IMORGON vid den här tiden sitter vi å äter frukost tezämäääännss wiiiiiihooo

Ilham smsa precis å sa att det snöar. Jag kände en viss negativ toning på smset. Nu börjar det igen, det kommer att börja snöa i exakt hela landet förutom jkpg, så fort jag ¨åker hem så kommer snön att försvinna därirån och det kommer att snöa i jkpg. Så var det förra året, TVÅ GÅNGER OM!!!

Jag ska springa iväg till skolan nu. Skönt att ha på sig normala kläder, fixat hår med smink å de. Har sett ut som en grottmänniska i typ en vecka nu ^^

Har skrivit en post it lapp till mig själv, att ringa fastighetsskötarn så jag ska göra det påväg till skulän. Efter skulän ska jag försöka hinna tvättalite, dammsuga och sen HANDLA!! YAI!!

Ska eventuellt ut och dansa ikväll. Eller orkar jag hålla mig till helgen? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0