change of plans


milkbabies!


Oj, vilken oväntad dag det blev!

Det var meningen att jag och gabriella skulle ses vid tre tiden. Men just efter att jag stängt ner datorn och krypit in i säng för lite tv-tittande så ringde mobilen. Såg att det var Aftonia, min gamla skolkompis från gymnasietiden som gift sig, skaffat barn och flyttat till en by utanför jkpg! Snacka om olika liv vi lever?
Hon var i alla fall inne i stan och ville ses. Jag springer ner och märker att vår hiss är trasig så vi fick gå runt på stan. Men eftersom vi hade så mycket att prata om och pga det FINA vädret (spöregn i princip) så gick det inte, det var bara att gå tillbaks och gå upp för alla trappor med bebis och tillbehör.

Här har vi suttit och tagit det lugnt och sprungit efter bebis. Hon tycker om mig!! Yai! Å min lägenhet är SÅ inte barnanpassad! Haha

Jag fick godkänd i barnpassning och hon sa att jag är duktig med barn, ja efter 7530 kusiner så lär man sig! Å plus att lilla Dalia inte brukar tycka om folk, men mig tyckte hon minnsann om! (Jag lovar att jag inte gav henne godis i smyg)


Nu har de i alla fall åkt iväg till sin pappa och jag sitter hemma igen med dynsblött hår.
Ska kolla med Gabriella vad som är tänkt att vi ska göra idag. Jag vet bara att jag vill ha godis!

Vi får se, vi får se. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0