helg

Fy vad det är kallt! Går man ut så är det som att få en örfil och här inomhus är det minst lika kallt!

Alltså, dagens föreläsning. Jag har ALDRIG haft såna problem med koncetrationen som jag hade i början. My GOD! Det blev exakt som jag skrev imorse, tänkte på allt annat ÄN föreläsningen. Men sen snappade jag upp några namn och några saker som sas. Och till slut blev det riktigt intressant!

Mötte de två tjejerna som jag ska skriva c-uppsatsen med. Kommer att gå HUUR bra som helst.
Men en c-uppsats är ändå en c-uppsats...

Sen träffa jag Sandra och vi gick runt i butiker på stan (jag letade efter the boyfriend chair) och sen åkte vi hem till henne och hängde där med hennes systrar, systerson å mamma. Åkte hem å här har jag bara tagit det lugnt!
Ska snart hoppa in i duschen och bränna mig för att slippa frysa.

Imorgon är jag ledig från föreläsningar å så. Undra var man ska hitta på då? Göra pannkakor?  Mmm gottit.

Jallabaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0