THE BIRD IS THE WORD!!




HELLO!!



Jag har ååååååårets huvudvärk. Jag sitter med syrrans nya pälsmössa på huvudet i hopp om att bota huvudvärken. Sen vet jag inte om det vita vinet som finns i mitt glas här brevid mig hjälper så mycket :-)

Hmm vad har vi gjort? Igår satt vi här och softilera här hemma, sen gick vi ut och käka på mitt favoritställe Kaffe Pause å sen gick vi till solariumet å sola haha å seeen gick vi på stan lite snabbt, sen hem med massa chips å godis å gott och GARVA IHJÄL till Mammas pojkar. HAHAHAHAHA TV historiens BÄSTA!!!

Sen kom Kasiwa å vi hängde lite till. Sen bädda vi sängarna å slängde oss i den. Vi skulle lägga oss för å sova, vi va heeeeelt slut. PLÖTSLIGT börja scrubs!!! HAHAHAHA jag var helt säker på att klockan var åtminstone ett!!
Så vi kolla på ett avsnitt sen däcka vi!

Imorse väckte stolpskottet Idsala oss vid nio, va? Och vi gick upp och gjorde pannkakor. "Vi" gjorde pannkakor och seen städa vi llite omrking oss, softilera och gick på stan på en shoppingrunda. Men "vi"(jag) blev hungriga å trötta av att gå i butiker efter första butiken så vi gick å handla mat å vin å laga mateeen å sen åt vi maten å drack vinet. IDsalas chili corn carrne knäcker systemet (köpt reklamplats). Nu ligger Fabbe på min säng och tar kort på henne, Berta, Nallen och min stora nalle Alexander och fäller kommentarer som "MEN VAFAN!! VARFÖR HAR JAG DUBBELHAKAA?!"
Idsala ligger på Nicoles säng å kollar på mina bilder som jag framkallade i augusti.
Å jag ligger på soffan med en mössa som sagt, försöker bota mitt huvudvärk med vin.

Senare ska Fabbe göra chokladbullar åt oss å vi ska ta ut oss i regnet för att köpa massa godis från Hemmakväll (äntligen folk som köper lika mkt godis som mig!!)
Å sen ska vi nog till Twin City för å dricka lite vin å bara softilera. Men innan det ska vi kolla på Idol och dö lite av Rabihs You are not alone. Gah. Omgående!!

Ni måste läsa Katrin Zytomierska inlägg om OMG hahahahahahhaha Omgående!!!

Nu ska jag fortsätta skratta åt Family guy "the b-b-b-b-b-b-b-b-bbird bird bird is the word, dont you know about the bird? WELL Peter´s gonna tell you about the bird. B-b-b-bird bird is the word!"
TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0