Draft: Okt. 19, 2009

Okej, Idsala vill att jag ska skriva hur ledsen jag är över att jag är kvar ensam här i jönköping och dränker mina sorger i kladdkaka.
Och sant är det ju!
OUÄH
Det känns konstigt att vara ensam efter att ha trängst i min etta med två andra personer som tar VÄLDIGT stor plats.
Det kändes till och med konstigt när de väl var här. Jag berättade för dem att när jag till exempel var inne på toan så inbilla jag mig själv för att allt var som vanligt och överraskade mig själv när ajg kom ut och såg dem där, hur frisk är man då?
Haha så när vi promenerade i spöregnet i fredags efter att ha handlat massa godis så gick Idsala framför oss och efter ett tag vände hos sig om och jag skrek SUPRIIISEEE!!!!
Hahaha

ååhh jag började skriva på det hä rinlägget för en timma sen, nu har hälften försvunnit av en dum sak som jag gjorde.

I alla fall. Idag har jag mest varit här hemma och hängt med mina väggar. Kasiwa kom över ett tag å sen har jag väl bara ätit kladdkaka å så.
Inatt kommer Nicole hem så det lär väl bli mindre ensamt här då haha
Vi kommer att ha en rolig vecka trots att jag har en tenta på fredag, YAI!!!!!!!...........

Imorgon har jag dock roligare kvällsplaner:-)
Tjarråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0