dreaming away

Hej hej!

Klockan halv två satte jag mig ner för att äta frukost, ganska så fullt normalt va?
Jag la mig väl vid halv två och vaknade till när Nicole kom hem mitt i natten, när det nu var. Å sen av ett telefonsamtal

- Vem faaan i helvette ringer så tidigt på morgonen? Å vem har mage nog att störa min dröm?!
(berättar om drömmen snart!)

- Hej bla bla heter jag och ringer från bla bla du har anmält dig bla bla vunnit bla bla limousin bla bla

Fattade inte så mycket, eftersom jag fortfarande sov.

Nu har jag tydligen vunnit en grejsimojs där jag och mina vänner eller familj blir upplockade av limousin och får åka heeeeeeela vägen till "det nya centrala hotellet Savoy" och bli sminkade och fotade å bla bla bla
Kul när man bor en gata ifrån hotellet liksom?
Jag har fullt upp den här helgen och kunde inte vara med. Så jag fick tid nästa lördag, men känner verkligen inte för att dra. Hade det ändå varit i Södertälje så hade det väl varit kul om vi fotades hela familjen ihop å så. Men naaaee
Jag åker hellre hem den helgen än å vara kvar för en sån grej.

Min dröm! ALLTSÅ! OMGÅENDE MIN DRÖM!!!
Jag drömde att jag fick en lillasyster och hon var det vackraste jag sett i HELA MITT LIV. Aaalltså hennes skönhet. Jag slogs av stolen VARJE gång jag såg henne, så fin var hon!!! HERRRREEEGUUD!
Hennes ögon...asså det går inte ens beskriva. Som sagt, jag blev lika chockad varje gång jag såg henne, SÅ FIN var hon!

Ja, samtalet kom alltså klockan elva. Så det var inte så tidigt. Men jag ville ligga kvar å försöka drömma om om min syster. Så jag låg kvar där i två timmar. Å nu har jag ätit frukost. Är inte ägg med randigt kaviar det godaste som finns? Jag får cravings.
Men nu kokade jag bara ett ägg och det är uppätet så jag ska istället äta leverpastej med smörgosgurka ^^

Igår åt jag kladdkaka till efterrätt idag ska jag åta bullar från thelins i efterätt!
Tjarå

Kommentarer
Postat av: Fabbe

UÄÄÄHHH JAG VILL HAAA

2009-10-21 @ 22:27:43
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0