erkänn bra?

zzzzzzzzzzz
Jag är slut som artist!
Idag har jag lekt runt och skrattat hela dagen. Tack Zalga för att du är den du är.
Det sa jag efter lunchen också.
Tack Zalga för maten, den var jättegod. Som vanligt. Allting du lagar blir till guld.
Nicole tyckte bara att jag var lagom knäpp.

Det blev inget godis. Eller, vi åt ju. Men jag gick inte för att handla nytt. När Nicole köper godis så plockar hon max 5 sorter. Å det är allt.
BOOORING.
Men jag orkade mig inte ut i mörkret. Okej, jag var lite rädd.
Nej det var jag inte. Det är inte ens mörkt på den gatan av alla butiker.

Menneee, det blev lite korv stroganoff istället. OH YEAH!

Nu kanske jag ska ta å söva? Jag har tänkt på skånska de senaste dagarna, varför? Hjärntumör? Erkänn?
Haha Kasiwa säger så hela tiden, erkääänn?

Nej men på riktigt. Nu ska jag sova! PUSSISH

Kommentarer
Postat av: Idsala

Tack Zalga för att du är den du är.

Du är lika söt som ett bär. (Med lite hälä på)

2009-10-10 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0