hej vackra måndag

Tjenaaaaaaaaaaaa

Den här dagen blev ingen pissdag ändå. I alla fall inte än.
Vår lägenhet doftar fortdarande kanel och vanilj och nybakat!

Märkte man att jag var väldigt hög på socker igår? Då skulle ni inte se hur mycket felstavningar jag gjorde pga för snabba fingrar och för långsam hjärna.

Ååå jag ville inte lägga mig igår! Var för hög på sockret som sagt, synd att Nicole redan hade lagt sig annar hade vi dansat hela natten!
Asså..Haha jag kunde inte sova på mage pga för mycket bullar! Eller, asså jag kunde. Men det gjorde faktiskt ont! HAhaha
Jag skrattade åt mitt elände där mitt i natten.
Sen drömde lika konstigt som vanligt, men lite jobbigt också. Drömde att en person dog, en som jag känner. Ouuäh. Ångest.

Vaknade och gick in å duscha direkt. Åt frukost och sjöng för Nicole.
Gick till skolan och hade en givande föreläsning.

Det var en i klassen som blev arg på mig pga att "jag alltid har fina kläder" kul att folk tycker att just de plaggen jag ogillar mest är de "fina". Snacka om att jag måste ha taskig smak i så fall.

Nu ska jag tamigfan ta å ringa csn. Det ska inte behöva ta sån tid!
Efter samtalet kommer mig pissdag att börja :-) Looking forward to it.

Ps: bokade tid idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0