Heja IcaJerry!

HAHAHAHAHAHAHAH asså nu dör jag!
Jag har precis sett två skitroliga klipp. Ett på en katt som "skäller ut" sin pojkvän flickvän, what ever. Den e rolig, se den!!
Å så harj ag sett den tredje delen av ICA reklam med praktikanten Jerry. ALLTSÅ! WHYYYY?! WHY? Varför kan inte jag komma på en sån idé?!
Jag FÖRSTÅR inte hur folk kan bli så upprörda över det här?
Tror de verkligen att det sitter ett par nötter på marknadsavdelningen på ICA som bestämmer sig för att dra in en kille med down syndrom så att svenska folken ska få skratta lite? Tro man verkligen det?!
Nu vet jag inte vad förbundet heter, men man har faktiskt ett samarbete. Det är alltså från någon down syndrom förbund som initiativet har kommit ifrån - hur dum kan man vara att tro något annat? Seriöst?

Samarbetet går ut på att få ut folk med down syndrom i arbetsmaknaden, det här samarbetet - sätter de får ut det är KLOCKRENT!

Man driver ju inte med honom, det är ju han som smäller till oss på näsan och det är ju det som är kul!!

HEJA ICA JERRY. Bästa som har hänt reklamsverige. yeah yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0