hihi

Haha frukosten var...intressan.

Såhär heter jag på fb just nu. Eller "heter", min statusuppdatering...

Jag tänkte att vi skulle ha en mysig frukost tillsammans, men Nicole tvingade mig att lyssna på henne när hon tentapluggade...till slut tröttna jag självklart och gick upp för att hämta hennes nalle (1mhög) klädde den i min skinnjacka och satte den på min stol. De verkar ha det trevligt där inne i köket. Undra hur lång tid det tar för henne att inse att det är en nalle hon pratar med?about an hour ago clear

Eftersom jag kom och la mig i min säng så följde ju hon självklart efter och ligger i sin säng å fortsätter att babbla.

Såhär kommenterade jag min egna status:
Nicole, efter att ha babblat non stop i två timmar: är det jobbigt att ha mig hemma såhär mycket?
Z: Ja!
N: hahaha
Z: jag sitter och fantiserar hur jag öppnar fönstret och slänger ut dig...
N:...vad hände? Var du för svag?... Read More
Z: Du var för tjock.
27 minutes ago · Delete

Hahaha ganska kul ändå.
Jag hade tänkt att gå ner å handla lite grejor för korv stroganoff men just i samma minut hälsar Nicole från Klara att vi ska till Klaras jobb å käka libanesiskt. GOTT!!
Alltså, det är årets lyx att å mat serverat!!

- Det är fint väder, då promenerar vi dit va?
- Ja, det gör vi absolut
- Men du ska lyssna på mig! Ingen nalle den här gången, oK?
- Jag hade tänkt att ta med en nalle....
......
Blickar-blickar-blickar
- Men hörlurar. Musik. Högsta volym!!!
- MEN ZALGA!!

Aaaalltså, jag borde ta en extra avgift för att gå bo med mig. Ingen kan ha så kul som när man bor med mig jag lovar.
När jag väl är på rätt humör vill säga :-)

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Hahahha klockrent!

2009-10-10 @ 00:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0