i am hypnotized of the rythm of your body and the music in your eyes

Okej okej, innan jag lägger mig på riktigt så ett till inlägg!

Kollade schemat precis för att se på ett ungefär vad som är kvar, hur veckan ser ut å så.


Aaaaaaaaaaalltså, den här veckan är min ALLRA sista vecka med FÖRELÄSNINGAR på högskolan i jkpg NÅGONSIN! Alltså, va? Om jag börjar att se ljuset i tunneln?! MENA INTE ALLVAR!
Snälla, SKOJA INTE!

Sen ska vi presentera forkningsplaner på ett seminarium nästa vecka. Det kommer att bli tufft att skriva en, men det kommer att gå.
Alltså, att bara PRESENTERA forskningen tar halva ens liv (känns det som)
Dagen efter på morgonen kommer syster och idsala hit och då ska vi ha KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!

Sen hade jag tänkt åka hem helgen efter eftersom jag skriver en tenta fredagen efter besöket. Men ska nog FÖRSÖKA att hålla ut. Måste.

Heja c-uppsats! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0