köttbullar,ris och brunsås och forskningsplan!

TJOHO


Jag sitter i ett mörkt vardagsrum/sovrum. Nicole skriver tenta imorgon och redan lagt sig, ska snart lägga mig jag med. Ska faktiskt upp vid nio imorgon eftersom jag har ett seminarium att gå på kl 10.
Jag ligger och sover vid den tiden egentligen, men måste man så måste man.

Något annat som jag måste göra är att sköta hela seminariegrejen på egen hand, båda c-kompisarna ligger hemma. Så jag ska presentera vår forskningsplan plus komma med kommentarer för de andra två grupperna. Kul att alla i klassen redan är skitbra och skriver felfritt, eller aa..nästan, för lite hittade jag allt.

Har bara hängt på min soffa hela kvällen. Käkade middag. Skrubbade duschkabinen och duscha. Hängt. SKrattat åt gamla bilder som kommit upp på Facebook. Och läst forskningsplaner!

Jag la märke till mina kläder idag. Haha eller pyjamas. Ena plagget e rosa med prickar på, det andra ljusblå med stjärnor och så det tredje grön/gul/vit randigt. Alla i pastellfärger å alla med mönster. Grafiskt å bra. Extrabra att jag bara sover i dem.

Sova vare ja! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0