nu tar jag tag i mitt liv!

God morgon,

mitt internet krånglar som fan och jag orkar inte jävlas med den så jag sitter med Nicoles dator just nu.
Jag ska faktiskt försöka mig på två saker idag,

ett, gå till skolan, scanna in mitt pass och skissa på en logga till morbror
två, gå och träna lite. nu har jag nästan betalat en tusing på två månader utan att satt min fot där.

Fast så lat som jag är så blir det nog bara träningen. Jag får ta ett till samtal och mail från morbror helt enkelt haha
Men jag vill liksom inte gå till skolan om jag verkligen inte behöver det. Så på fredag efter tentan (om en inte går åt helvete) så kan jag fixa det.

Så, på dagens agenda. BÖRJA TRÄNA!! OH YEAH!
Hej träningsvärk!

För idag tar jag tag i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0