seminarium, köttbullar och mammas pojkar

TJOHO!

Det känns som kväll för mig eftersom jag varit vaken så länge.
Seminariet gick bättre än anat wihoo
Mötte upp Nicole vid entren och vi skrattade åt hennes reaktion när hon såg mig med fixat hår å smink igen hahaha

Kom hem, softa och sen laga jag mat, diska och hon dammsög å slängde i en tvätt. Snart ska vi till hennes kusiner och hämta madrasser. Å seen ska jag köpa grejor till en kladdkaka som jag ska baka till Samoraa som i sin tur ska åka med mig till Ica maxi för att köpa en god frukost till imorgon!

ALLTSÅ!! HALLÅ!? HUR SNART?!

Jag längtar tills de kommer hit
, men allra mest längtar jag till MAMMAS POJKAR! HAHAHAHAHAHHAHAHA
jag dör.

DEJALLABAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0