snart helg!

Nu fungerar mitt internet som vanligt igen.

Jag har redan läst ut min bok :-( Jag blir lite ledsen i ögat, det var längesen jag läste en bok så går jag och läser ut den på 1½dag haha
Vad rolig jag är
Nej men ärligt, skitbra bok! Rekomenderar flyga drake, den får mig att vilja åka till afgahnistan hehe
Satt uppe till halv två igår och läste läste läste. Mycket bra.

Idag ska jag iväg till skulän och lyssna på en föreläsning. Helt stört, innan den här terminen så lääängtade jag till mina föreläsningar! Det var ju massa roliga ämnen och man satt som ett hungrit djur och lyssnade. Nu är det så tråkiga saker man lär sig om så jag sitter bara och drömmer mig iväg i prinsessdrömmar.
Hittar på historier, drömmer om min framtid, tänker på holland, tänker på fester, minnen, gamla vänner, nya vänner, har jag gjort det?måste göra det, glöm inte det där och så vidare.

På tal om utlandsstudier. Minns ni att några hade blivit antagna till england? Jag gick till ansvarige och krävde att jag skulle få valbarheten att välja om jag skulle läsa i england eller holland OM det var så att england tar emot utbytesstudenter, helt plötsligt. JAG blev ju ändå antagen före NÅGON av dem som ska läsa nu.
Fick aldrig något svar så jag gick dit igår.
Nej men då har man redan skickat iväg ansökningspapper å allting för de andra studenter.
Vilka jävla f*ttor. Nej, jag tänker inte ursäkta mitt språk. Det är helt jävla STÖÖÖRT hur dåligt man skött sitt arbete!! DET KAN INTE VARA SVÅRARE ÄN VAD EN SOMMARJOBBARE KLARAR AV!
Och tro mig, det är inte bara jag som klagar. Tydligen så är det några som inte ska få åka till ett visst land helt plötsligt.
Det är som att det en dag skulle ringa och säga att, neej zalga shabou, det blir nog ingen holland för din del.
Lite arg får man nog ändå vara?

Å så är jag lite mer sjuk idag. Sitter ju helt perekt!

Men jag vill å orkar inte skriva mer nu. Hej!

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Fy faan!! :O förstår dig!!

2009-10-01 @ 13:43:53
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0