up and going

Hej hej i stugorna,

AAAAAAAAAAAAAAAAAANDAS (lite) ut. har nu skickat in de flesta papper med ansökan till holland, ska fixa två nya automatfoton och ett kort som säger att jag är försäkrad. Sen är allt klart innan ansökningarna om boende ska börja.

Hela den här veckan har i princip sett likadan ut. C-uppsats. Grymt effektiva i början trots ändringar av frågeställningar, sen blev vi lite mindre effektiva. Men snart så! Snart skriver vi en vg-uppsats på rekordfart (femveckor ist. för 10veckor, normal skola va?).
Sen så kom Nicoles syster, kusin och vän till oss och var här i tre dagar. Mycket trevligt och roligt! Haha
Sen så har jag förbannat mig mycket över den här skolan, hur byråkratiska vissa saker är, dåligt planerat och - ja, hör å häpna, kommunikationen är det som fungerar bäst. Komiskt va?

Dessutom är listan över saker och ting som gått fel hos och med Internationella kontoret här, blivit så lång att jag knappt håller reda på den.
Men i min nya blogg ska jag rabbla upp allt!

Sitter i skolan nu och ska göra klart vissa saker, bland annat loggan och de roliga räkningarna.
Ikväll ska jag på mysig middag på stans mysigaste resturang med Gabriella och Samora! Sista gången vi tre är samlade tror jag.
Imorgon är det en Halloweenfest som jag iofs absolut inte känner för att gå på. Men det lär väl bli kul.

Det var allt för mig for now.
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0