Visste du?

Visste du att...

Jag har en osund kärlek för bröllop?

Inte för att jag har en längtan till mitt bröllop (för det har jag absolut inte, förlåt Ilham) men jag ÄLSKAR allt som har med bröllop att göra. Mest planeringen tror jag. Bröllopsbloggar kommer att ta mitt liv, eller i alla fall se till att jag aldrig får min examen eller ett jobb. Upptäcker jag en ny så är jag körd för ett par dagar, för tror ni att jag lämnar den efter ett par inlägg? NEJ. Jag måste läsa igenom EXAKT allt i bloggen.
Min favoritbloggare Jonas Peterson har börjar fotografera bröllop så det passar helt jävla bra! Och att det vore en dröm att ha honom som fotograf på mitt egna bröllop (OM det blir ett bröllop, förlåt igen Iham) är det ingen snack om!

(Och att jag faktiskt har en hel bröllopsmapp på datorn? Jag har sparat massa fint för inspiration från olika bröllop. Men för att inte låta ALLTFÖR galen så är min ursäkt att jag FAKTISKT ska planera Idsala bröllop. Så de så. Eller nåt....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0