what a happy day!

God morgon!

Idag är jag överlycklig. Fick mitt besked som jag skulle fått för längesen, och det var bra! Nu kan jag äntligen andas ut!! WIHOOOOOOOOOOOO

Och om en vecka har jag minst två troll här hos mig!!! CANT WAIT!

Det blev fest igår ändå, hur kul som helst! Skrattade och skämtade mycket med mina nollor haha
Pratade mycket om utlandsstudierna (ja, vi som drar) och var nostalgiska. Hehe
Har en känsla av att hälften intekommer att dyka upp idag på den SISTA FÖRELÄSNINGEN! ALltså, vad äär det här för lyckodag?!
Å plus, jag har helt nykter (trots att alla ville att jag skulle smaka av deras drickor hela tiden) jag rökte inte och jag drog inte vidare till kåren. hur stolt kan inte jag vara idag?
Något jag stör mig väldigt mycket på dock, folk som är nyktra på fester? Alltså, kan de sluta vara tråkiga å typ trycka ner alla som har kul? Det var typ INGEN om visste att jag var nykter, för jag hängde med deras pil uppåt. Men vissa alltså...skitjobbiga. DRICK om du e så tråkig människa. Eller göm dig därhemma!

Nu måste jag dra vidare. Jag är heeelt ofixad å oklädd och jag börjar om 25 minuter. PUSSELIPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0