...är det vackraste för mig

Känner att jag borde uppdatera nu för det lär vara fullt upp imorgon.

Idag har jag lekt med Ilham och Sibar och en stund med Idsala. Ilham kom upp till mig och vi gick till Idsala och sen snabbt ner på stan. Fikade. Idsala lämnade oss för en träff med Mirella och Fabbe och jag och Ilham glodde vidare tills Sibar kom. Vi hängde där ett tag innan det blev för kallt (men det var HUR mysigt som helst, mörkt med gatulyktorna tända, om ändå hela hösten och vintern vore så :-) )

Vi åkte till Ica MAXI och handla nötter, chips å godis och sånt gottit och åkte iväg till min kusin och Gina där vi hängde resten av kvällen. Mysigt värre. Jag och min BFF, Bambi har det riktigt kul. Hon var pms:ade lite ett tag,men sen låg hon mest på mina knän och mös haha
Hon skyddade mig från Ilham. Så fort Ilham höjde rösten mot mig så hoppa hon till och skrämde Ilham haha! På riktigt!
Sen tog vi ut henne på en promenad innan vi åkte hem.

Nu skajag sova.

Vad
gör
jag
vaken?!

Imorgon kommer halva släkten hit :-)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0