Äzzöö

OUÄÄH
Jag fryyyser och är hungriiig.
Sitter fortfarande i skolan och väntar på Nicole. Vi ska laga mat. "Vi" ska laga. haha
Geeeeeee miiiiig maaaaaaat

Har får ni se en uppgift som jag gjorde i skolan i våras.

Före:


Efter:


Det är så man gör en bild halvt i svartvitt, halvt i färg.
Häftigt va?

Nu vill jag ha mat. Typ, på riktigt äzzå!!!!!!!!!!!!!!!!1111ettettett
Jag hr aldrig förstått fjortisarna som skriver så !!!!!!!!111111etttettt men nu hgör jag det
Det måste ha varit en hungrig jävel som kom på det, häääähää
Äzzå, jagz ezt hungriz wäz izt dä problämzzz?!

Kommentarer
Postat av: fabbe

what's up me alla Zzzz! tränar du inför holland eller?:P

2009-09-05 @ 00:08:05
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0