call on me, call on meee

OUÄH jag har inte fått sovaaaa
För det första så började jag och Nicole att larva oss, precis då vi skulle lägga oss. Gossip girl funkade inte så vi drev istället.
Jag har fått henne att börja blogga, och jag vet inte om det innebär något bra för min del. (INTE ALLS) haha
Å så var det among andra saker vi drev om.

Sen tog det kanske en hel timma för mig att somna trots att jag sa "Ja, hållkäften nu och godnatt" "mmm..käft..." "zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ" "hör inte...käften!"
Gulligt va?

Sen VAKNAR jag mitt i natten och tänker på allt som jag ska stressa över den här morgonen. Inte glömma överföra musik, ring sj kolla VARFÖR DIN BILJETT INTE KOMMIT TILL MOBILEN ÄNNU, hur ska jag göra med kurslittraturen? Jag trodde att jag hade den här kursens böcker, men tydligen inte! Jag MÅSTE be någon att ta de sista anteckningarna på lektionen så att jag hinner springa till tåget. Innan måste jag ju fixa biljetten, så att jag har något att åka med. Maten?
Å mycket annat. Magont, ja. Halsbränna, yes. SOV GOTT typ.
Men sen lyckades jag sova om.
Kändes väldigt gött när klockan ringde kl 8!

Nu måste jag i alla fall packa och fixa mitt liv.
Måste ringa elbolaget och hyresvärden också. Skiiiiiiiiiiit

Om sex timmar...OM SEX TIMMAR ÄR JAG HEMMA!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0